Veel gestelde vragen
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in de regio Rijnmond en Drechtsteden, kortom de postcodes beginnend met 29xx, 30xx, 31xx, 33xx en een gedeelte van 32xx (Voorne-Putten) is ons bezorg gebied. Tijdens het bestel proces op onze website kan je aan de hand van je postcode exact zien of we ook op jouw postcode bezorgen.
Kan er ook bezorgd worden ook buiten jullie regio?
Ja, we kunnen ook buiten onze regio bezorgen, alleen zijn dit dan aparte ritten welke dan buiten onze bezorg routes vallen. De bezorgkosten zullen hierdoor dan wat hoger zijn, maar door onze lage huur prijzen kan dit soms toch interessant zijn. Wilt u wat bezorgd hebben buiten ons bezorg gebied. Stuur ons een mailtje met; wat, waar, wanneer en hoelang u het nodig heeft en we zullen u een offerte sturen.
Wat kost bezorgen?
Onze bezorgkosten beginnen bij € 30,00 voor brengen + ophalen en zijn afhankelijk van het gewicht en volume van het gehuurde en de postcode waar het afgeleverd moet worden. In het bestel proces kan je na het invoeren van je postcode exact zien wat het betreffende artikel kost om bij jou te bezorgen. De genoemde kosten zijn de totale kosten, dus voor brengen en ophalen.
Wanneer komen jullie bezorgen?
Ons uitgangspunt is; dat je de dag van de huur je er een dag gebruik van kan maken. Dit betekent dat we het in de ochtend tussen 7.00 en 10.00 komen bezorgen of de middag ervoor. Hetzelfde geldt voor ophalen, dit zal dan eind van de middag zijn of de ochtend erop. Als je voor 12.00 bestelt kunnen we de volgende dag leveren of eventueel die middag al als dat op een route uitkomt. Als je na 12.00 voor de volgende dag bestelt, proberen we het uiteraard zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen, dit kan dan alleen wel eens 2e helft van de ochtend of begin van de middag worden. We bellen altijd voor een bezorg afspraak om af te stemmen wat voor jou en ons uitkomt. Ook is het mogelijk om een half uur van tevoren door onze bezorger gebeld te worden, geef dit dan even aan in de opmerkingen.
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen met Ideal of pinnen. Je kan je order aan het eind van het bestel proces met een Ideal betaling betalen of aangeven dat je wil pinnen. Met de levering kan de order dan bij de bezorger worden gepind. Contante en creditcard betalingen zijn niet mogelijk.
Kan ik ook afhalen?
Ja, dat is voor sommige (kleinere) artikelen mogelijk, echter alleen op afspraak en de order dient wel online besteld te zijn. Doordat we veel onderweg zijn om te bezorgen en geen continu bezetting op onze opslag locatie hebben, is het alleen mogelijk om op afspraak op te halen. We zorgen dan dat je order op het afgesproken tijdstip klaar staat. Omdat we tijd nodig hebben om het klaar te zetten dient een afhaal order minimaal 1 dag van te voren besteld te zijn. Bestellen en meteen ophalen is daardoor helaas niet mogelijk. Ook als je het gehuurde terug wilt brengen, altijd even in overleg om te voorkomen dat er niemand aanwezig is. Grote en zware artikelen als steigers en ladders zijn niet af te halen, deze kunnen we alleen bezorgen.
Hoe zit het met de borg?
Indien alles heel, compleet en schoon is ingeleverd, krijg je je borg terug, anders zullen we dit verrekenen met de borg.
Indien van toepassing verrekenen we ook het verbruik van diamant gereedschap met de borg. Als je je order met Ideal hebt betaald heb je de borg uiterlijk binnen 24 uur terug op je rekening, voor de gepinde orders is dit binnen 48 uur.
Wat als ik iets langer of korter nodig heb dan gereserveerd?
Als je iets korter of langer nodig hebt, is dit geen probleem. Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan kunnen we hier rekening mee houden voor onze beschikbaarheid, dit kan per mail, telefoon of whatsapp. Je krijgt van ons een aangepaste orderbevestiging per mail. Als je langer huurt is dat voor de prijs als van je lopende order en de staffel loopt gewoon door vanaf de lopende order. Hetzelfde geldt als je korter huurt, dit wordt evenredig verrekend (wij rekenen geen boete bedragen zoals sommige andere verhuurders). Indien de verlenging voor een langere periode is, krijgt u van ons een aanvullende factuur welke per ommegaande moet worden voldaan. Een verlenging van een dag wordt vaak met de borg verrekend.
Zijn er nog bijkomende kosten?
De prijs die op de website bij het artikel staat is de prijs welke je betaalt, bij ons geen opslagen voor verzekering, milieuheffing, verplichte schoonmaak kosten, etc. dit is indien van toepassing inclusief.
Wat als er iets stuk gaat?
Is er iets kapot gegaan of werkt het niet naar behoren, laat het ons zo snel mogelijk weten. We zijn ook buiten de openingstijden hiervoor te bereiken. We proberen dit dan zo snel mogelijk op te lossen door een vervangende machine of reparatie.
Waarom zijn jullie zo goedkoop?
Doordat we een kleine organisatie zijn die lokaal opereert, kunnen we efficiënt werken. We proberen zoveel mogelijk online en geautomatiseerd te werken. En doordat we alleen bezorgen, hebben we geen afhaal locatie die continu bemand is. Door ons op bepaalde productgroepen te richten, hebben we een hogere bezetting van ons materieel, wat de huurprijs allemaal ten goede komt. Waar we niet op bezuinigen zijn bereikbaarheid, service en kwaliteit
Hoe en wanneer zijn jullie bereikbaar?
We zijn te bereiken per telefoon, email en whatsapp. We zijn bereikbaar tussen 7.00 en 21.00 en in de weekenden van 8.00-16.00.